Maand van de groene tuin

Van 1 t/m 30 april is het ‘de Maand van de Groene Tuin‘. Deze maand staat in het teken van het groener en duurzamer maken van tuinen, balkons en straten. IVN (Instituut voor Natuureducatie en Duurzaamheid) is partner in de Maand van de Groene Tuin. Ze organiseren samen met andere organisaties een maand lang online workshops, tuinactiviteiten, winacties, cursussen en delen tal van tips en inspiratie. Doe je mee?

Meer info: Maand-van-de-groene–tuin