Introductiebijeenkomst werkbeurten nieuwe stijl

Zaterdag 9 mei is er voor alle vier teams B van 9.30 tot 10.30 uur in het verenigingshuis een introductiebijeenkomst voor de nieuwe werkwijze van het gemeenschappelijk groenonderhoud. De betreffende tuinders hebben hierover al een e-mail ontvangen.

Sommige tuinders zijn niet verplicht om aan de werkbeurten deel te nemen. De laatste ledenvergadering bleek dat een deel ondanks dat wel graag mee wil doen. Geen mail maar wel belangstelling voor de werkbeurt nieuwe stijl? Schuif gezellig aan! Na afloop van de bijeenkomst is er voor deze tuinders een mogelijkheid om zich ook op te geven voor de werkbeurten nieuwe stijl.

Alvast meer lezen over de werkbeurt nieuwe stijl? Dat kan hier