Vroege vogelwandeling was weer een succes

Op de Tweede Paasdag stonden om 08.00 uur tien vogelwandelaars met veel enthousiasme klaar  voor een wandeling. Onder de bezielende leiding van vogelaar Ben van den Broek spotte de groep maar liefst 38 vogels gespot op het Thurlede-complex en in het Beatrixpark. Na afloop praatten ze nog even na over de vogels die zij hoorden en zagen, bij een kopje koffie met iets lekkers.
Dank aan Ben voor deze educatieve ochtend.